Forum Keeway i Cpi

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Byłam na Reducie w Wawie i kosztował 649zł ale niestety n

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Keeway i Cpi Strona Gwna -> Oglne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Uzytkownik



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 0:09, 11 Kwi 2014    Temat postu: Byłam na Reducie w Wawie i kosztował 649zł ale niestety n

Poza tym ćwiczył na tym facet który ważył na początku 93kg!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Twoja HotGirl Co do mojego doswiadczenia i wiedzy, to w jednym temacie byly bardzo dobre, ale w drugim raczej slabe (!), ale im kilka ladnych razy powtarzalam, ze wlasnie o to mi chodzi,ze sie chce rozwijac w ich firmie i na pewno dam rade to nadrobic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam kosmetyczkę Anię w salonie Matrix w Bytomiu, wykonała mi makijaż pernamentny za niewielkie pieniądze
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nadal na okres czekam :/ wkurza mnie to!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ty jestes homo niewiadomo, czy narcyz, skoro chcesz byc dla siebie pociągająca. [link widoczny dla zalogowanych] nie każdemu jest po prostu dany kolczyk w niektórych miejscach ...
witam, chciałam wam serdecznie ODRADZIĆ panią Barbarę z atelier Bernady. z jaką intensywnością i jak długo) może mi ktoś poradzi? Większość położnych to SUCZE? Ktos napisał, ze zalozylam glupi topik. Są tak genialnie ścianiowane, że nie musze z nimi robić nic, a i tak wyglądają świetnie - efekt wiatru we włosach (zawsze taki lubiłam). [link widoczny dla zalogowanych]
Czy jak potem zmyje sie emulsje to bedzie wszystko ok? Ale po dzisiejszym zaczęłam się bać, że mi się nie uda Że być może powtórzę historię Chyba wygrałam Liczylam sama wegle za pomoca tych tabel lub etykiet,moze gdzies popelnilam blad. Nigdy nie byly duze, bo to wkoncu popularne B, ale teraz w biustonoszu prezetuja sie zdecydowanie lepiej Ja wiem ze na wrastajace paznokcie stosuje sie klamry. chodziłam z klamrą od września do stycznia. u mnie po gynalginie jak mozesz przeczytac powyzej efekty byly straszne i juz nigdy wiecej, ale to kwestia uczulenia.
Szczerze mówiąc myślałam że to będzie bardziej coś szałowego.
Ja kupowałam za granica - 100tabs za 80zł, a nie jak w Polsce 140zł za 30tabs.
Sos sojowy jest na liscie nie nie bo ma na jedna lyzeczke 1 gram wegli.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie juz nic sie nie zmieni, bo po prostu jestem juz za stara, ale ty nie mozesz rezygnowac, ty jestes jeszcze mloda, masz przed soba cale zycie.

Mam ostatnio dretwienia rąk.
[link widoczny dla zalogowanych]
acha jeszcze do tego stwierdzenia 357753.1 sie odniose ( bo do wczesniejszych banialuków juz mi sie nie chce)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wymagania to ukonczone studia we Wloszech i czesto tez obywatelstwo (plus tez inne wymagania, ale to wszystko zalezy od rodzaju konkursu).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja polecam CLEOPATRĘ, tylko dziewczyny nie mylcie tego starego salonu na Wełnowcu bo to już nie są oni. [link widoczny dla zalogowanych] Dla mnie najpiękniejsza była Anna Dymna za młodu
Strasznie długo to trwa i klinowe wycinanie też miałam i d**a , byłam u dermatologa to mnie do chirurga wysłał i on ciągle zrywał mi paznokcie zmieniłam chirurga to wyleczył mi jeden palec a raczej w jakiś sposób sam się wyleczył a z drugim ciągle się męczę zrywam i zrywam klinowo i nie klinowo i nic napewno nie mocz za często tego palca bo może ci wyrosnąć ta narośl Ile mniej więcej kosztuje cięcie u Pani Ani Bigos z Wawrzyńca? dostalam je na nastepny dzien..... Czyli po pół roku: [link widoczny dla zalogowanych]
602 502 532 - jest to SPA przy Ogrodzie Krasińskich / niedaleko Pl.Bankowego / - ale nie mozna tam sie pojawic tak z ulicy...trzeba zadzwonic i sie umowic, bo to miejsce dla wtajemniczonych POLECAM! ukrywana choroba (z wyjatkiem psychicznej) czy np impotencja, homoseksualizm nie sa podstawa do uniewaznienia ale do rozwodu przynajmniej wedlug kodeksu rodzinnego i opiekunczego, chyba ze opierasz sie na innej podstawie prawnej potem lekarz wziął mnei na ostatnie badanie i pyta - czy pani przypadkiem wody nie zeszły??? Myślicie że jeśli by lekarz przepisał mi jakiekolwiek tabletki to zniknęłyby te włoski całkowicie?? A chcialam dorobic troche do studiow. Co byś zrobiła? Dziś ze spaceru stanowczo nici, jak już pisałam właśnie byłam na l4 i jeszcze nie czuję się najlepiej, nie mówiąc o stałym smarkaniu parchaniu, kaszleniu itp.
No i dieta kekwicka jest tez troche bardziej \urozmaicona\
[link widoczny dla zalogowanych]
No i oczywiscie poluję na poduszkę do karmienia bliźniąt, ktoś mi sprzatnął sprzed nosa na allegro taką ładną pompowaną, amerykańską....
[link widoczny dla zalogowanych]
melisa , koziolek lekarski ..
[link widoczny dla zalogowanych]

Generalnie waga się waha od 53 do 55 - to chyba też norma, że nie jest stabilna?
[link widoczny dla zalogowanych]
Lewatywa po prostu ułatwia wydalanie tego co jest w jelicie grubym a co wydaliło by się normalnie tyle że później więc nawet jak ktoś waży mnie to i tak nie jest to ubytek tłuszczu tylko kału.
Już się o siebie nie boję, ale zaspokajanie prsznicem jest szybsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jestem sklonna tyle dac tylko po to by wyjsc stamtad z usmiechem na twarzy, a nie ze lzami w oczach jak ostatnio ze studia Farouka

Misha... [link widoczny dla zalogowanych] Jednorazowe przyjmowanie dużej ilości pożywienia nasila podstawową przemianę materii i ogólny wzrost tempa metabolizmu co w konsekwencji zmniejsza zainteresowanie aktywnością fizyczną.
autorko, szanse są zawsze (nawet przy używaniu prezerwatyw i innych zabezpieczeń),ale powinno być ok A w ogole to jakiego zajecia szukasz? a myslisz, ze ja to co robię, częściej robię to sam niz z nią! Dobra. Laida super że urlop się udał, widać na zdjęciach że dziewczynki zadowolone, super fotki, urokliwe miejsce, dziewczynki śliczne [link widoczny dla zalogowanych]
A zagoi mi sie na 100%? Także dziś zaczynam kurację. Acha, no i wcale nie trzeba wlewać tego w pozycji tygryska - w tej pozycji ani pół litra mi nie wejdzie - u mnie na przykład najlepiej sprawdza się pozycja leżąca na lewym boku z lekko tylko podkurczoną lewą nogą lub na stojąco - podparta - popatrzcie sobie(poniżej link) i niech każdy sobie dobierze, to co jest dla niego nalepsze i najwygodniejsze. Zaczynamy 1 dzien. Jestem na tlenie [link widoczny dla zalogowanych] przepraszam, ze tutuaj sie wcinam ale otworzyłam watek i nikt sie nie wypowiada a ja potrzebuje pomocy albo chociaz rady bo sama nie wiem Ja kupiłam orbitreka juz miesiąc temu ale boję sie zwiększyć minimalny czas treningu czyli 12 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no wiecie co do czego

Szczegółowy opis:
[link widoczny dla zalogowanych]
To też poprawia samopoczucie i czas zapełnia.... niee, ja tez tak miaam, to po prostu opuchlizna Ci zeszla.
pozdrawiam ww.zdrowe-stopy.com
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tak samo jak Ime...prywatnie do lekarza a operacja na NFZ,nie stać mnie choć najgorzej nie zarabiam .No a od czego oni są w panstwowych szpitalach???żeby źle operacje robić??nie kumam
Naprawdę duży plus za podejście do klienta!!
Nie jestem gołosłowna, mam od niej maila.
[link widoczny dla zalogowanych]

NIE DAJCIE SIE NABRAC! [link widoczny dla zalogowanych] Już mam skrzywienie kręgosłupa w dolnej części, a co będzie dalej to nawet nie chcę myśleć...
Pająki Kładę się spać około 22 i nic. chodzic w tych wlosach jescze z pare lat:|??? Nie bolał mnie brzuch, nie było takiego parcia...ale, wczoraj mnie trochę przegoniło w ciągu dnia więc robiłam lewatywę na w miarę bezkupie. Gdy są suchutkie, ale jeszcze nie mam TEGO efektu cudnych loczków to używam mało ilość pianki wlla fleks do kręconych włosów, ale żadko się to zdarza. [link widoczny dla zalogowanych]
W dniu ślubu też mnie malowała i nie żałuję. fajna sprawa.. aha, ja juz mam kolczyk 2 miesiące i wszystko się super zagoiło, wygląda fajowo Meridia i adipex są LEKAMI pomimo tego, że jeden z nich zawiera pochodną narkotyku, a drugi tę słynną sibutraminę... skoro piszecie o tym, ze nalezy posiadac jakas wiedze to powinnyscie wiedziec ze nie zawsze wielkosc torbieli jest wyznacznikiem jej groznosci, a to jakiego rodzaju jest ta torbiel. trzymam za Was dziewczyny kciuki! Pisałyście tez o swoim wieku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myc się można już na drugi dzień, tylko nie wolno moczyc ani rany, ani nawet opatrunku.
zdobienie).
ja lubie ogladac ptaszniki (ktos je ma w naszej rodzinie) , niestety domowe pajaki przerazaja mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Keeway i Cpi Strona Gwna -> Oglne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin