Forum Keeway i Cpi

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

pierwszy tydzień, a potem już z górki sama wiesz, ja prz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Keeway i Cpi Strona Gwna -> Oglne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Uzytkownik



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 16:41, 05 Kwi 2014    Temat postu: pierwszy tydzień, a potem już z górki sama wiesz, ja prz

no marsia taka ugrzeczniona, cnotliwa kuchareczka.a widzieliscie jakie super ekstar chyba kozaczki miala???
[link widoczny dla zalogowanych]
Boyzone Masz racje - skóry się nie pierze (tylko czysci chemicznie)!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Madonna - Like A Virgin [link widoczny dla zalogowanych] ja poprostu nie lubie poniedzilaku i wszystko mi jakos idzie tak wolno, ale jestem jak widzisz nadrobilam wasze weekendowe ploty i teraz wracam do roboty
Bardzo duzy wybor zabiegow i troszcza sie o ciebie niesamowicie Gabriel Jak szukacie starych utworów ja mam całkiem sporo pisać jak coś to wyśle na maila Pozdrawiam Witam. prolaktynka ciesze sie bardzo ze w jakis sposob moglam pomoc. [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli nie bede juz miala czasu tutaj zajrzec, to zycze Wam pieknych Swiat, spedzonych w serdecznej i cieplej atmosferze, usmiechnietych buz i duzo duzo szczescia na przyszly rok! teraz będę mądrzejsza, bo włożyłam ją złą stroną zuzu- kiedy idziesz do lekarza? Leczona tona antymykotykow bez rezultatow. Ludzie są przemili (często te obsługujące osoby to laleczki z tipsami do ziemi, które wyglądają jak murzynki od samego wejści witające nas wielkim lookiem od góry do dołu). Tylko przygotuj się na odchudzanie długofalowe, kilkumiesięczne i nie poddawaj po jakiejś jedzeniowej wpadce.www.dieta.pl dziś zgrzeszyłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dodam jeszcze, ze zalezy mi na naprawde widocznym powiekszeniu, podobaja mi sie tez usta Scarlett Johanson i nawet Pais Hilton ale troche małe, co do ust Angeliny Jolie to przyznam, ze ma duze ale nie takie wypukłe jak mi sie podobaja wiec o takie mi nie chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
do Kapitana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy robiłaś test? [link widoczny dla zalogowanych] Najlepiej miec juz wczesniej zarezerowwany pokuj lub mieszkanie, gdyz hotele sa naprawde bardzo drogie.
I gratuluje coreczki... Zebyscie widzialy jak on wczoraj panikowal przy szykowaniu swojej walizki Gdyby nie udalo mi sie do Was zajrzec w najblizszych dniach to juz teraz zycze Wam pieknych, spokojnych i radosnych Swiat. badan wykonywanych przez osrodki akademickie to wiekszosc z tych badan jest sponsorowana przez koncerny spozywcze i tak ustawionych zeby wyniki zadowalaly odbiorce. Pomóżcie! Tekst pochodzi z portaluwww.wsse.gda.pl [link widoczny dla zalogowanych]
Witam miałem ten sam problem Według mnie warto zastanowić się na takim rozwiązaniem. Teraz jestem mądra, ale miałam szczęście, bo trafiłam na super gabinet i lekarkę w Zabrzu , która robi takie paznokcie laserem. Mam Nadzieję, że z Meridią będzie inaczej. ciemny popielaty blond. Z niecierpliwoscia czekam kiedy uruchomisz kompa! do mnie należy poinformowanie dziewczyn-zebranie pieniędzy na poczęstunek (20-50zł) no i zoorganoizowanie jakoś tego wieczoru aby byl niezapomniany, u mnie musi być niestey tańczący pan(gdyą p-anna młoda odką pamiętam o tymn mówi-na to składamy sie z innymi dziewczynami), każda na własną ręke kupuje jakiś drobiazg, a do mnie należą te zabawy i pomysły o które właśnie pytam w tym topiku ale jak widze nikt nie chce nam pomóc-buuuuuuuuu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja typuję dwie pary na final.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam taki steper gdzie przez 30 min można spalić 860kcal
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To odwieczny problem, kosztuje kase niesamowita a mieszkaz pod dachem w 10 m2. [link widoczny dla zalogowanych] ale trzeba wierzyć to pomaga,pozdrawiam
Nie trzeba było się ruchać na oczach milionów telewidzów. Dziś córka ma 2,5 roku: Jest to jednak tylko część prawdy. Mój ojciec własnie maluje sypialnię, więc pomyślałam że na przyjazd mamy wyszykuję wszystko. Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych]
a jak nazywal sie ten gosciu z serialu.ktory zginal na nartach??!! myslalam sobie , ze jak zaczne brac tabletki to wszystko bedzie juz ok i zajde i pozniej nie bedzie zadnych zagrozen, ale tu czytam, ze jedn ak jeszcze czekaja niebezpieczenstwa nawet po zajsciu. dopiero co się wpisałem jako miłosnik prodziży na innym topicu ale do queen po prostu wracam bardzo często....ja naleze do tych co sie podoba i znam wiele osób równiez lubiących ten utwór....nie nawidze nudy w piosenkach może to dla tego.....zwrotka refren zwrotka refren.... Regine, Oczywiście jak uda mi się tam rodzić i będzie przy tym ten anestezjolog i mój lekarz, to domyślam się mój poród będzie nie tylko ludzki ale na pewno będzie też wesoło W czwartek ide na kontrole okaze sie czy wszystko jest OK. stosuję wspomniane Osmo do wlosów suchych i zniszczonych z serii deep moisturising, i zamieniam je z Joanna z serii z apteczki babuni.
jakichs pasozytow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro będą wyniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Proste nogawki nie podobają mi się, o rurkach już nie wspomnę - stworzone są dla patyczaków - i to wyłącznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zastanów się! [link widoczny dla zalogowanych] Wiadomo, że krew i limfa dochodzą do wszystkich organów i tkanek, odżywiając je i usuwając szkodliwe dla zdrowia produkty przemiany materii i inne niepożądane składniki.
Dołączyłam dzisiaj do grona osób które odwiedziły pana Tomasza Pietrzyka . Idźcie do psychiatry...A nie siedźcie na forum i wypisujcie takie głupoty;/ siedzac z farba nie zaproponowano mi nawet kawy w tym czasie oczywiscie fryzjer ostrzygł jeszcze pare osob a ja domagałam sie po 1.5 godziny trzymania farby na głowie zmycia..... u nas w nocy lalo, byla burza. Ja jestem fryzjerką i mam swój salon ale chce zeby sie jeszcze podszkolił strzyże mnie i rodzine pod moim okiem i jestem z niego zadowolona bo ma w sobie to coś . [link widoczny dla zalogowanych]
-Sebastian Karpiele-Bułecka (!) lekarz stwierdziła że to 4tydz i nie stwierdza ciąży ale beta ją stwierdziła-za tydzień powtórka bety a za 2 tyg pierwsze usg. Pozdrawiam Was serdecznie A co tu kometowac,ladna dziewczyna taniec tylko na dobre jej wyjdzie.Pare kilo juz zgubila jak widac i radzi sobie coraz lepiej.Tak trzymac. Każdy organizm inaczej spala zbędny tłuszcz. Nuda zzera mnie juz od wewnatrz, kurcze. Wszystko to bylo robione przy znieczuleniu miejscowym, dwa zastrzyki w nerwy glowne na palcu ( niezbyt przyjemne uczucie, ale ok) i nic nie czujesz, tylko plotkujesz sobie w tym czasie z panem doktorem Trwa to z 10 minut moze, pozniej opatruek i do domu spokojnie mozna isc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Keeway i Cpi Strona Gwna -> Oglne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin